søndag den 18. december 2011

Min søndag...

Det har været en dejlig søndag. Først med at sove rimeligt længe, dernæst med oprydning efter fredagens hyggelige komsammen. Og så med besøg af mine svigerforældre der kom med julegaver. Det gik meget stille og roligt, lige til hun fandt sit kamera frem og ville have nogle billeder af os sammen... Jeg havde ultrafedtet hår og sikkert også mascara klatter ned af kinderne, så jeg måtte altså lige udbede mig om lidt tid til at komme til at se civiliceret ud. Håret kunne jeg ikke gøre det vilde ved, men mascara fik jeg da lige rettet... Svigermor fortalte jo stolt hvor billederne skulle hænge og jeg tænkte bare åh nej


Men vi får selv lige taget et par billeder hun får i julegave. Så kan vi jo håbe at hun skifter dem ud hun tog af os med dem vi kommer med.


Men det er vel bare en af ting der hører med når man har en svigerfamilie :-)

2 kommentarer: