søndag den 18. december 2011

Her er så mit første indlæg på mit nye sted...

 Desværre lukker tv2blog jo snart. Jeg har tænkt en del over om jeg overhovedet ville forsætte med at blogge, for det er jo ikke ligefrem fordi det er særlig tit at jeg får gjort det. Men jeg kan nu godt lide det. Det er lidt rart at kunne 'læsse af' uden at jeg nødvendigvis behøver at tage stilling til andet end det jeg selv tænker.



Jeg håber at nogle af mine læsere fra tv2 vil følge med mig herover. Jeg har ikke lige helt fundet ud af hvordan det hele her fungerer endnu, men jeg håber at det kommer med tiden. I første omgang ville jeg jo lige lave det her indlæg, så det ikke bare er en helt tom blog I kommer til.

2 kommentarer:

  1. et Hej herfra så du kan se det virker ;O)

    SvarSlet
  2. Mange tak :-)

    Jeg skal nok få tilføjet dig også :-)

    SvarSlet