torsdag den 29. december 2011

Puuuhhh

Jeg har været i gang med flytte indlæg fra min blog på TV2 til en gammen blog jeg har, så alt hvad jeg har skrevet gennem de sidste år er samlet et sted. Senere flytter jeg få indlæg der er her også og fortsætter så med at skrive der.

Jeg skal nok fortælle når jeg flytter dertil.

Det har været benhårdt at se alle de indlæg jeg har skrevet om min fars sygdomsforløb og hans død og jeg har tudet og tudet det meste af aftenen.

Men jeg er glad for at jeg har skrevet det og en dag vil jeg sikkert kunne læse det uden at tude. Jeg har dog også grinet meget, så det har været lidt af en rutschetur.

Jeg blev mindet om min far, hvor meget jeg egentlig stadig savner ham og det tomrum han har efterladt hos min familie. Det er stadig svært, her halvandet år efter han fik fred.

Nu glæder jeg mig bare til jeg er færdig med projekt flyt og saml blog.

Sov godt derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar